Afgelopen zomer verwelkomde Intracto 13 nieuwe collega's in België en Nederland. Daarmee zit het bedrijf op schema om de gemiddelde jaarlijkse groei van 30% ook in 2018 waar te maken.
Intracto uit Herentals zet zijn groei verder. In 2017 kwamen er bovenop de gewone aanwervingen al in een klap 30 nieuwe collega's bij met de overname van het Nederlandse bureau Have A Nice Day en ook in 2018 houdt het bedrijf zijn stevige groeitempo aan.
Uitbreiding van expertises
Nieuwkomers Evelyne (online marketeer), Kobe (Drupal-ontwikkelaar), Paulien (account executive), Brecht (account executive), Jim (projectmanager), Martijn (developer PHP/Magento), Koen (Symfony-ontwikkelaar), Alex (contentmarketeer), Bernice (social creative), Sarah (online marketeer), Milou (projectmanager), Bart (visual designer) en Henk (support-developer) belichamen de constante uitbreiding op vlak van expertises die Intracto hoog in het vaandel draagt.
Meer bedrijven kiezen voor Intracto
Met die uitbreiding wil Intracto de competitie voorblijven op belangrijke domeinen als marketing, technologie, strategie en creatie. Een inspanning die duidelijk gewaardeerd wordt, want het bedrijf mocht deze zomer ook heel wat nieuwe klanten verwelkomen, zoals Dewaele, Hans Anders, Stad Leuven, Punch Powertrain en Volvo Cars Frankrijk.
Het belooft een druk najaar te worden! Meer informatie over onze diensten? Contacteer ons.
Over Intracto
Intracto is de grootste onafhankelijke communicatiegroep in de Benelux, die zich bevindt op het kruispunt van strategie, creatie, marketing en technologie. De onderneming heeft kantoren in Herentals (BE) en 's-Hertogenbosch (NL).
Intracto bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Akzo Nobel, Canon, Alphabet, Michelin, Brussels Airport, Manna en Volvo. Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 170 experts en stevent af op een groepsomzet van 22 miljoen euro in 2018.
De groep bestaat uit de digitale agentschappen Intracto en Have A Nice Day, en het creatieve bureau Mosquito.